wtorek, 28 marca 2017

Odchudzanie, a pozostali domownicy



Jak już wcześniej pisałam u mnie w domu odchudzam się sama.
Poza mną nikomu nie jest to potrzebne. 
Problem w tym co ugotować i jak ugotować aby wszyscy byli zadowoleni.

Dodatkowo dochodzi moja najmłodsza domownika, która uwielbia zabawę w gotowanie.
I co, mam jej tego odmówić bo ja się wylaszczam ….. nigdy
Ostatnio robiłyśmy samodzielnie ciasteczka według przepisu znalezionego na stronie : http://mojetorcikowo.blogspot.com/2017/02/ciastka-maslane.html.


Wyszły superaśne, wiem bo zjadłam ½ sztuki.
Zabawa była przednia.
Pamiętajcie nie możecie swoich domowników obarczać własną dietą,
jeżeli oni tego nie chcą lub nie potrzebują. Powinniście nadal uczestniczyć w normalnym funkcjonowaniu domu, łącznie z robieniem różnych pyszności dla swoich kochanych osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz