wtorek, 7 marca 2017

3 tygodnie minęło



Za mną 3 tydzień diety, w tym czasie udało mi się pomniejszyć masę ciała o 5 kg stosując tylko, trzy proste reguły, 
dla przypomnienia : regularne posiłki, dwa litry wody dziennie i zero specyfików mających wspomagać odchudzanie.

Dlaczego jestem przeciwniczką leków wspomagających odchudzanie, ponieważ brałam już ich kilka rodzajów (zanim zmądrzałam) i nic to nie dawało, jedynie co odchudzało skutecznie to mój portfel.
Brałam nawet tabletki odchudzające na receptę i co – i jo-jo. 
Nie warto, moim prywatnym zdaniem.
Poza tym ciekawy jest skład takowych tabletek, co one m.in. zawierają:
celuloza mikrokrystaliczna – substancja wypełniająca,
stearynian magnezu – substancja przeciwzbrylająca,
barwnik: E 171 - dwutlenek tytanu – pozostawiam Wam zapoznanie się z jego właściwościami, bardzo ciekawa lektura.

Prawda jest taka, że żadne tabletki nie zastąpią nam zdrowego trybu życia i prawidłowego odżywiania. Poza tym wszystkie specyfiki zawierają mnóstwo związków chemicznych, które na własne życzenie wprowadzamy do naszych organizmów i jeszcze za tą możliwość płacimy koncerną farmaceutycznym powiększając ich zyski. Czy warto ?

Właściwa dieta nie powinna być chwilowym kaprysem, lecz sposobem na zdrowy styl życia.
Dieta nie ma dawać nam szybkiej i chwilowej utraty wagi, ale zapewnić właściwe funkcjonowanie naszego organizmu przez cały czas.
Nie jest problemem szybko i destrukcyjnie dla naszego organizmu zrzucić zbędne kilogramy, ale zachować długoterminowo efekty bez zbędnego obciążenia dla organizmu. 

Cała trudność jest w tym, aby właściwe zaplanować proces odchudzania, tak aby osiągnąć pożądane rezultaty i zachować je na długi czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz